Digitale postkamer voor bedrijven
ADD Post is gespecialiseerd in het beheren en faciliteren
van digitale postkamers voor grote ondernemingen.
[columns]
[columns]
[services2 title1="Minder kantoorruimte nodig" content1="Waarschijnlijk neemt de postkamer nog de minste ruimte in voor het verwerken van uw poststukken. Vaak nemen de archieven de meeste ruimte in ." icon1="ico1" title2="Verbeterde proceskwaliteit" content2="Door onze ruime ervaring met het verwerken van poststukken weten wij als geen ander hoe bij het post proces efficiënte en betaalbaar verbeter slagen zijn te maken
" icon2="ico2"]
[/columns]
[columns]
[services2 title1="Lagere bedrijfskosten" content1="Door het stroomlijnen van postprocessen en post op een centraal punt in uw organisatie te verwerken kunnen we besparingen realiseren die kunnen oplopen tot 55%.
" icon1="ico3" title2="Beter inzicht en controle" content2="Met het online post archief van ADD Post beschikken de geautoriseerde medewerkers over de juiste poststukken direct na de digitale verwerking." icon2="ico6"]
[/columns]
[columns]
[services2 title1="Verbeterde efficiëntie van het proces" content1="Ten opzichte van uw huidige postverwerking zullen uw medewerkers veel sneller over hun poststukken beschikken. Postverwerkingsprocessen worden afgestemd op u organisatie.
" icon1="ico5" title2="Betere beveiliging" content2="Digitaliseren van uw poststukken is mooi maar de veiligheid van uw documenten blijft voorop staan. Onze postsystemen voldoen aan de hoogste veiligheidseisen zodat uw post met zekerheid wordt verwerkt.
" icon2="ico4"]
[/columns] [divider]
Snel uw post bij de juiste mensen op het juiste moment afgeleverd
Ons proces start bij een basis sortering en het klaar maken van ingekomen poststukken voor het scannen. Met behulp van hoge volume scanners worden de poststukken razendsnel gedigitaliseerd waarna de documenten handmatig worden verrijkt met de nodige informatie. De laatste stap in ons proces is het verwerken door het digitale postsysteem en het verzamelen van data. Op deze manier transformeren we dagelijks duizenden documenten naar bruikbare digitale documenten die bij de juiste mensen op het juiste moment wordt afgeleverd.
Bespaar op uw postverwerking
Onze digitale post oplossingen zorgen voor een tijdbesparing door snellere verwerking van poststromen en een kostenbesparing door efficiency- en kwaliteitsverbeteringen voor inkomende en uitgaande post. Onze geautomatiseerde vorm van archiveren en het verzamelen van data bieden voor vele sectoren grote voordelen. Wij hebben onder andere klanten in de transport en logistiek, overheden, retail, financiële dienstverlening en gezondheidszorg en dienstverlenende bedrijven.
Meer informatie
Wilt u meer informatie ontvangen over de mogelijkheden van postverwerking voor uw organisatie, vul dan onderstaan formulier in en wij nemen contact met u op. U kunt ook telefonisch contact met onze sales afdeling opnemen: 085-273 4994. [vfb id=2]